פשוט ליצור איתנו קשר

מחכים להקשיב לך

הצוות שלנו ערוך ומוכן כדי לתת לך את המענה המהיר, היעיל והמקצועי ביותר. אנו מאמינים שהדרך לעסקה הטובה ביותר תלויה בהקשבה ובהבנה של הלקוח

אנחנו כאן בשביל לעזור

הצוות שלנו זמין לכל שאלה ובקשה ונותן את מקסימום כדי שתצאו מרוצים/ות ועם הרכב החדש שתמיד רציתם!

עושים הכל כדי לתת לך את הטוב ביותר

בפמה בחרנו להקדיש משאבים רבים במוקד השירות וצוות עובדיו. הכל במטרה לתת לך שירות קשוב, מהיר מקצועי.

פניתך התקבלה בהצלחה


תודה רבה על ההתעניינות

הצוות שלנו נותן את השירות הטוב ביותר שהוא יכול ללקוחות קודמים, ונשמח להתפנות ולתת לך את השירות הטוב ביותר שנוכל בהקדם האפשרי.
מימון ישיר לרכב עם פמה מימון ישיר - צור קשר

אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל. החברה המממנת- פמה ליסינג בע"מ מ.ר. 54892 או פמה מימון (1992) בע"מ מ.ר. 54915 או פמה אשראי לרכב בע"מ מ.ר. 54897 או פמה סוכנויות בע"מ מ.ר. 54865 או פמה קרדיט בע"מ מ.ר. 54898 ("פמה"). הצעת ההלוואה תינתן בכפוף לעמידה בתנאי החיתום, בהתאם לנתוניו האישיים של כל לקוח, בכפוף לשיקול הדעת הבלעדי ולתנאים שיקבעו על ידי פמה. השירות המוצג הינו מימון לרכישת רכב בלבד. פמה אינה מוכרת את הרכבים ואינה נושאת באחריות בכל הקשור לכלי הרכב. תנאי ההלוואה הסופיים יקבעו בהתאם לתנאי העסקה הספציפיים של כל לקוח. מקור הנתונים המוצגים הינו מסוכנויות הרכב השונות. מלאי ומחירי הרכבים יקבעו בהתאם להחלטת סוכנויות הרכב. התמונות מוצגות להמחשה בלבד. ייתכנו הבדלים בין התיאור המופיע באתר לבין המפרט בפועל, מידע מלא ימסר על ידי סוכנויות הרכב. עמלות הקמה ואחרות יגבו בנוסף למפורט לעיל. סכום ההחזר החודשי הינו משוער בלבד. חיווי אשראי- לצורך בחינת עמידתך בתנאי החיתום, תפנה פמה ללשכת אשראי לקבלת חיווי נתוני אשראי אודותיך ממאגר נתוני אשראי של בבנק ישראל.גובה הלוואה מירבי עד 350,000 ₪, עד 100 תשלומים. העלות הממשית של האשראי בהלוואות צמודות מדד הינו עד 13%. בהלוואות שאינן צמודות מדד, עד גובה "שיעור עלות האשראי המרבי", בהתאם לחוק אשראי הוגן הפרסום איננו מהווה הצעה למתן אשראי. התמונות להמחשה בלבד.במסירת המידע אני מאשר/ת לחברות פמה לפנות אלי באמצעות טלפון, הודעת SMS או הודעת דואר אלקטרוני בכפוף לתנאים הרשומים מטה. המידע אשר נמסר על ידי עשוי להישמר במאגרי המידע של חברות פמה וישמש לצורך מתן שירותים, ניהול, תפעול ושיווק מוצרי ושירותי פמה; ניהול וייעול השירות והקשר עם הלקוחות, עיבוד והפקת מידע לצרכים תפעוליים, שיווקיים וסטטיסטיים, הצעת תכנים ושירותים הניתנים על ידי פמה לרבות דיוור ישיר ומסירת המידע לצדדים שלישיים לצורך מימוש המטרות דלעיל או על פי כל דין; מסירת המידע נעשית מרצוני ובהסכמתי, ובכלל זה מידע שחלה עליי חובה למוסרו על פי דין.ט.ל.ח.

לשיחה עם נציג

מחשבון מימון

השארת פרטים

פשוט ליצור איתנו קשר

פניתך התקבלה בהצלחה


תודה רבה על ההתעניינותהצוות שלנו נותן את השירות הטוב ביותר שהוא יכול ללקוחות קודמים, ונשמח להתפנות ולתת לך את השירות הטוב ביותר שנוכל בהקדם האפשרי.

פשוט ליצור איתנו קשר.

אנו זמינים לכל שאלה ובקשה – ומנסים לתת את מקסימום העזרה והסיוע – צרו קשר והצוות שלנו יעשה הכל כדי שתצאו מרוצים – ועם הרכב החדש שתמיד רציתם!

פניתך התקבלה בהצלחה


תודה רבה על ההתעניינותהצוות שלנו נותן את השירות הטוב ביותר שהוא יכול ללקוחות קודמים, ונשמח להתפנות ולתת לך את השירות הטוב ביותר שנוכל בהקדם האפשרי.