פמה מחבקת את כל תושבי ישראל. נעבור את זה יחד ונצא חזקים.

#יחדננצח

לשיחה עם נציג

מחשבון מימון

השארת פרטים

הלוואת בלון לרכב – מה חשוב לדעת.

הלוואת בלון לרכישת רכב היא אפשרות פופולארית למימון לרכב שמציעה מבנה ייחודי של תשלומים נמוכים לאורך תקופת ההלוואה, ותשלום היתרה בסיום תקופת ההלוואה, שזהו הזמן הנכון להחלפת הרכב או לפריסה מחדש של יתרת ההלוואה. בשונה מהלוואה רגילה שבה התשלומים החודשיים גבוהים יותר, הלוואת בלון מציעה לך הלווה את היכולת לפרוס את ההוצאות בצורה המותאמת לצרכים הפיננסיים שלך – ולאפשר לך גמישות כלכלית במהלך תקופת ההלוואה.
הלוואת בלון עשויה להתאים לך גם במידה ובעתיד הנראה לעין הנך מצפה לשינוי כלכלי כמו שחרור קרן השתלמות, מכירת נכס, או שיפור ההכנסה שלך. במקרה כזה, הלוואת בלון לרכישת רכב תאפשר לך לנהוג ברכב חדש מבלי שההוצאה החודשית תכביד עליך- בידיעה שיש לך תכנון כלכלי שיאפשר לך לסיים את חלק הבלון בהלוואה בתשלום אחד בסוף התקופה.

פשוט לקבל הלוואת בלון למימון הרכב עם פמה.

בחירת הלוואת בלון לרכב דרך פמה היא בחירה חכמה בשילוב שבין גמישות כלכלית ושירות מצוין.
מה שמייחד את פמה, החברה הוותיקה ומובילה בשוק המימון לרכב בישראל, הוא המחויבות שלה להעניק לך תהליך פשוט, שקוף ונוח – החל מהבקשה ועד לפריסת ההחזר המלאה.

פמה תציע לך הלוואות בלון לרכב המותאמות לצרכים הפיננסיים האישיים שלך, בתום תהליך קצר ופשוט – הכולל אישור עקרוני מיידי להלוואה (במידה ואושרה). אישור עקרוני זה יאפשר לך להמשיך ברכישת הרכב, בזמן שנציגי פמה ידאגו לכל האישורים למתן ההלוואה.

הלוואת בלון לרכישת רכב בפמה תאפשר לך להנות ממספר יתרונות משמעותיים ברכישת הרכב.

ראשית, מתשלומים חודשיים נמוכים שמאפשרים לך לשמור על נזילות כלכלית לאורך תקופת ההלוואה. שנית, בסיום התקופה, יש לך גמישות לבחור אם לשלם את יתרת הבלון בתשלום אחד, לפרוס את התשלום מחדש (בכפוף לאישור) או להחליף את הרכב לרכב חדש יותר. השירות של פמה לא מסתיים במתן האפשרות להחליף את הרכב – מוקד הרכב שלנו יסייע לך בליווי עד במציאת הרכב הנכון עבורך. כל זאת נעשה בליווי אישי ומקצועי מצוות המומחים של פמה, שמבטיח שתמיד תהיה לך תמונה ברורה של אפשרויותיך הכלכליות בכל שלב.

הלוואות בלון לרכב מחברת פמה. המציעה מימון ישיר לרכישת הרכב הבא שלך
הלוואת בלון לרכישת רכב במימון ישיר מחברת פמה מימון לרכבב

פשוט לקנות את הרכב הראשון שלך

אם את/ה מחפש/ת לקנות את הרכב הראשון שלך, הלוואת בלון היא פתרון אידיאלי עבורך. בזכות התשלומים החודשיים הנמוכים, הלוואה כזו תאפשר לך לרכוש רכב איכותי במסגרת תקציב נמוכה יותר, מבלי להעמיס עליך תשלומים גבוהים. תשלום הבלון בסיום ההלוואה נותן לך זמן להתארגן כלכלית, מה שהופך את רכישת הרכב להרבה יותר נגישה עבורך – גם מבלי שיש לך רכב שישמש אותך כמקדמה בעסקת טרייד (החלפה של רכב קיים).

לכן, הלוואה עם תשלום בסוף התקופה היא דרך מצוינת לרכוש רכב ראשון בלי להתפשר על איכות. ובמקום לשלם סכום מלא על הרכב להנות מתשלומים נמוכים יותר לאורך התקופה ומרכב ברמה גבוהה יותר משהתקציב שלך מאפשר לך ללא הלוואת בלון.

בנוסף, פמה, שעובדת עם מאות סוכנויות רכב בישראל, תסייע לך לאתר את הרכב המתאים לך בצורה נוחה ויעילה. צוות המומחים שלנו ילווה אותך בתהליך בחירת הרכב, כך שתוכל להתמקד בהנאה מהנסיעה, בידיעה שאת/ה מקבל/ת את העסקה הטובה ביותר לצרכים שלך.

הלוואת בלון לרכישת הרכב הבא שלך - האפשרויות גמישות בתום תקופת ההלוואה.

מבין סוגי ההלוואה לרכב הנפוצים – אחד היתרונות בהלוואת בלון הוא הגמישות המוצעת לך בסיום תקופת ההלוואה. בסוף תקופת ההלוואה עומדות בפניך מספר אפשרויות לבחירה, ולך נותר רק לבחור מה נכון עבורך. האפשרות הראשונה היא לשלם את יתרת הבלון בתשלום אחד, מה שמעניק לך בעלות מלאה על הרכב, שחרור השעבוד שלו והפסקה מתשלומים חודשיים שתגדיל לך את התקציב החודשי.
אפשרות נוספת היא לפרוס מחדש את התשלום הנותר לתקופה נוספת של תשלומים חודשיים. זה חוסך ממך את הצורך בתשלום סכום גדול בתשלום אחד, וגם את הצורך במכירה של הרכב.
ואפשרות נוספת שיש לך היא להחליף את הרכב הישן לרכב חדש יותר. מה שהופך את הלוואת הבלון לפתרון אידיאלי עבור מי שמעדיף להתחדש ברכב בתווך של 3-5 שנים.

פמה מציעה לך ליווי צמוד גם בשלב זה, כדי לוודא שתקבל את ההחלטה הנכונה עבורך. בין אם תבחר לשלם את יתרת הבלון, לפרוס מחדש את ההלוואה או להחליף לרכב חדש, צוות המומחים שלנו יעמוד לצידך ויוודא שכל התהליך יתנהל בצורה פשוטה ונוחה, מבלי להעמיס עליך מבחינה כלכלית וכמובן בהתאם לבחירתך ושיקול דעתך ובהתאם לשיקול דעתה של פמה בנוגע לאישור הלוואה נוספת. .

שירות הלקוחות של פמה לרשותך

בפמה, השירות שלנו לא מסתיים עם קבלת ההלוואה. אנו כאן כדי ללוות אותך לכל אורך תקופת ההלוואה, להעניק לך תמיכה מלאה ולעזור לך בכל שלב. בין אם מדובר בשאלות על תנאי ההלוואה, בקשות לשינויים בתנאי התשלום, או תמיכה במהלך תהליך סיום ההלוואה – צוות המומחים של פמה עומד לרשותך תמיד.

אנו מבינים שלקיחת הלוואת לרכישת רכב היא החלטה עם השפעות לטווח ארוך, ולכן חשוב לנו שתדע/י תמיד שיש לך גב ותמיכה מקצועית מאיתנו.

עם פמה, תוכל לקבל מענה מהיר לשאלות על יתרת ההלוואה, תנאי הלוואה, וכמובן אפשרויות להחלפת הרכב בסיום התקופה – כולל מציאת הרכב. מעבר לכך, אנחנו מחויבים לשקיפות מלאה, כדי שתמיד תדע/י בדיוק היכן הדברים עומדים ומהן האפשרויות העומדות לרשותך.

צוות שירות הלקוחות שלנו מציע פתרונות אישיים לכל לקוח, כך שנוכל להבטיח שההלוואה שלך מתנהלת בצורה חלקה ונוחה –.

ובשורה התחתונה בנושא הלוואת בלון.

הלוואת בלון לרכב היא פתרון פיננסי גמיש ונוח עבור כל מי שמעוניין לרכוש רכב בהחזר חודשי נמוך.
עם תשלומים חודשיים נמוכים ויכולת להחליט בסיום ההלוואה כיצד להמשיך, הלוואת בלון מאפשרת לך לתכנן את הרכישה בצורה שתתאים לתקציב שלך השוטף, מבלי להתפשר על איכות הרכב.

פמה, החברה המובילה בשוק המימון לרכב, מספקת לא רק תנאים גמישים ונוחים, אלא גם ליווי מקצועי ואישי לאורך כל תקופת ההלוואה, ממציאת הרכב המתאים ביותר לצרכים שלך  דרך אישור עקרוני מהיר לרכישתו ועד סוף תקופת ההלוואה, פמה תמשיך ללוות אותך ותציע במידת הצורך פתרונות לצרכים המשתנים שלך – בין אם מדובר בפריסת יתרת הבלון, פרעון מלא של ההלוואה או עזרה בהחלפת הרכב.

שירות לקוחות להלוואת בלון לרכב - אילוסטרציה

שאלות נפוצות בנושא הלוואת בלון לרכב -

הלוואת בלון דרך פמה מעניקה לך תשלומים חודשיים נמוכים, גמישות בסיום ההלוואה, וליווי אישי לאורך כל התהליך. זהו פתרון אידיאלי למי שמחפש לשמור על נזילות כלכלית.

כן.

בסיום תקופת ההלוואה, פמה מימון לרכב מאפשרת לך את הגמישות לבחור אם לשלם את יתרת הבלון בתשלום אחד, לבצע עסקת טרייד ולרכוש רכב חדש (ולפדות את התשלום במכירת הרכב הקודם) או לפרוס את יתרת ההלוואה מחדש לתשלומים נוספים. והכל בתנאי כי תעמוד בתנאי החיתום לצורך פריסת התשלום.

הלוואת בלון מאפשרת לך לרכוש רכב איכותי בתשלומים חודשיים נמוכים יותר מהלוואה רגילה, מה שמקל עליך לשמור על תקציב סביר ועדיין ליהנות מרכב ברמה גבוהה.

ב-פמה, אנו ערים לצרכים המשתנים של הלקוחות שלנו. צוות שירות הלקוחות שלנו יסייע לך ככל שניתן בבקשות לשינויים בתנאי התשלום או בכל דבר אחר במהלך תקופת ההלוואה, כדי לוודא שהיא תמשיך להתאים לצרכים הכלכליים שלך.

המידע נכון לחודש אוקטובר 2024.

אין לראות במידע האמור המלצה לנטילת אשראי מפמה ו/או כל גוף מימון אחר ואין לראות באמור ייעוץ פיננסי התואם לנתוניו האישיים של כל לקוח. הצעת ההלוואה תינתן בכפוף לעמידה בתנאי החיתום, בהתאם לנתוניו האישיים של כל לקוח, בכפוף לשיקול הדעת הבלעדי ולתנאים שיקבעו על ידי פמה. מתן ההלוואה כפוף למדיניות פמה ומותנה באישורה.

אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל. החברה המממנת-  פמה ליסינג בע"מ מ.ר. 54892 או חברות הבנות שלה ("פמה"). מתן ההלוואה כפוף למדיניות פמה ומותנה באישורה.

תוכן זה עודכן לאחרונה ב- 18 באוקטובר 2024

פשוט ליצור איתנו קשר

פניתך התקבלה בהצלחה


תודה רבה על ההתעניינות

הצוות שלנו נותן את השירות הטוב ביותר שהוא יכול ללקוחות קודמים, ונשמח להתפנות ולתת לך את השירות הטוב ביותר שנוכל בהקדם האפשרי.

פשוט ליצור איתנו קשר.

אנו זמינים לכל שאלה ובקשה – ומנסים לתת את מקסימום העזרה והסיוע – צרו קשר והצוות שלנו יעשה הכל כדי שתצאו מרוצים – ועם הרכב החדש שתמיד רציתם!

פניתך התקבלה בהצלחה


תודה רבה על ההתעניינות הצוות שלנו נותן את השירות הטוב ביותר שהוא יכול ללקוחות קודמים, ונשמח להתפנות ולתת לך את השירות הטוב ביותר שנוכל בהקדם האפשרי.